Michaela Wahlqvist

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Wahlqvist - 16 mars 2012 19:59

Sitter och kollar på tv med älsklingen, bara massa reklam just nu tycker jag.. xD Har också en varm kopp té i händerna, MUMS! Fredagsmys!

Annars har jag inte gjort mycket idag, tagit det lungt och lyssnat på massa skön music :) Så har inte så mycket att skriva om just nu. Men jag ska försöka se till att gå ut på en fotorunda imorgon och se om jag får några fina bilder, sen kommer de upp här, så håll utkik! (:

Well, det kanske inte är sommar riktigt än, men jag tänkte lägga upp några bilder till som jag hittade i datorn. De är tagna med min digitalkamera sommaren 2011. Jag har redigerat dom lite. Hoppas att ni gillar dom :)
Det är inte så bra kvalitét på bilderna, dom är ganska korniga, men jag tyckte att det kunde vara värt att visa dom i alla fall :) Enjoy! 




       

~ Peace   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards