Michaela Wahlqvist

Alla inlägg under juni 2013

Av Wahlqvist - 24 juni 2013 16:11

Har nu kommit hem från en härlig helg i skärgården. Här kommer lite bilder från äventyret.. (Fler bilder från helgen finns i inlägget under detta).

Enjoy!


     

            


~ Peace      

Av Wahlqvist - 24 juni 2013 15:57

Hoppas ni haft en underbar midsommarhelg!

Nu har jag inte lagt upp några foton på ett tag.  Jag har varit i skärgården över midsommarhelgen och spenderat tid med min mor, hennes man och min bror. Riktigt trevligt och skärgården är ju så härlig!

Men nu när jag är hemma igen kommer lite bilder från helgen.

Enjoy!


      

______________________________________________________________________________________

 

______________________________________________________________________________________


 

            

______________________________________________________________________________________

 

______________________________________________________________________________________


          

   

      ______________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________________

   

  _____________________________________________________________________________________

 

______________________________________________________________________________________

 

  

 

     


~ Peace   

Av Wahlqvist - 11 juni 2013 21:42

Har varit hos farmor och farfar ikväll och ätit fisk! Alltid lika gott och vi har alltid lika kul och trevligt! Här kommer lite bilder från kvällens runda i deras trädgård..

Enjoy!


                

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________


     

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

    


~ Peace   

Av Wahlqvist - 9 juni 2013 12:39

Enjoy!


               


______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________


 


~ Peace     

Av Wahlqvist - 4 juni 2013 14:12

Idag var Gripen uppe och flög.. Och jag var lämpligt nog ute i trädgården. Sen har jag gått runt och hittat en insekt som satt och gassade i solen och massa blommor i fina färger..

Enjoy!


                 


~ Peace   

Av Wahlqvist - 3 juni 2013 13:06

Nu har jag fotat en del i trädgården, både här hemma och hos farmor och farfar. Älskar att det börjar bli fullt med färger överallt. Djur och blommor i alla färger kommer fram! Underbart.

Här är i alla fall en sammanfattning av bilderna jag tagit idag.

Enjoy!


         


Sen hittade jag även en stor fin maskros som jag tänkte fota..Men precis när jag skulle börja knäppa bilder kom en filur och bestämde sig för att det var hans blomma, men jag fick i alla fall lite bilder på honom och hoppas att jag inte störde honom allt för mycket mitt i allt jobb och slit!


   


~ Peace   

Av Wahlqvist - 3 juni 2013 11:26

Här kommer som utlovat den andra delen av "Splash". Hoppas ni gillar dom!

Enjoy!


               


~ Peace   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards