Michaela Wahlqvist

Alla inlägg under augusti 2012

Av Wahlqvist - 22 augusti 2012 16:08

Mm.. bara för att jag inte hade något bättre för mig så tog jag lite bilder på le me och redigerade. Men ögonfärgen är min riktiga, det synns mer brunt på den första, av någon anledning..

Enjoy!


 

     
 


~ Peace    

Av Wahlqvist - 22 augusti 2012 10:31

Tjo!

Igår var vi hos farmor och farfar och fick fisk, som så många andra tisdagar. Det har blivit lite av en tradition. Riktigt najs!

Jag hade så klart med kameran, och hittade detta..

Skriv gärna vad ni tycker, det betyder mycket! :)

Enjoy!

Känsliga tittare varnas för bilderna längst ner i detta inlägg. (Insekter)

               

~ Peace & Love   

Av Wahlqvist - 21 augusti 2012 14:59

Hittade denna mysiga prick utanför huset. Någon var kelig idag! Hängde med vart jag än gick. Så till slut satte jag mig hos sötisen o klappade och kliade lite. Och sen var de kört, runt benen hela tiden sprang han, o fram o tillbaka, tur att jag inte trampade på honom. Sen gick jag hem, men denne filur i hälarna. Han la sig på trappan och myste, så jag passade på att fota lite.. :)


Pappa blir säkert jätteglad för att kissen hängde med ända fram till dörren och säkerligen kommer tillbaka. Men det får du stå ut med kära pappa! ;) Jag fick lite bilder så jag är nöjd i alla fall :)

Enjoy!


                                   


~ Peace & Love   

Av Wahlqvist - 21 augusti 2012 13:47

Måste bara lägga ut en bild på den sötaste lilla filuren som finns.


Älskar dig lille Phoenix   


  

~ Peace   

Av Wahlqvist - 20 augusti 2012 21:38

Hej hopp!

Nu har jag fått mitt Photoshop tillbaka, så nu kan jag redigera bilderna lite mer igen :) Härligt värre! Jag har inte fotat något idag, men har lite bilder från i juli i år som jag tänkte lägga upp. Jag får se till att gå ut och fota imorgon om det är bra väder. Det ser ut som att det ska regna hela dagen, men man kan ju alltid hoppas att det blir lite uppehåll.

Här kommer i alla fall lite bilder från tidigare i sommar då!

Enjoy!


             

~ Peace & Love   

Av Wahlqvist - 19 augusti 2012 13:59

Tjo!

Nu skäms jag lite över att jag inte skrivit eller lagt in bilder på heela sommaren, men nu är jag tillbaka med både text och bilder. Fotona ligger på hög och väntar på att bli uppladdade, så jag hoppas ni är beredda på flera bildbomber framöver!

Min kära far och farmor och farfar har byggt på huset halva sommaren och nu börjar det likna något. Fasaden ska bytas ut helt. Här nedanför har ni en bild på hur det ser ut än så länge. Sen har vi varit i småland, och de flesta bilderna är därifrån!

Häromdagen kom oxå en av grannens katter och satte sig uppe i vårt lilla träd på framsidan, foto på den filuren finns oxå här nedanför.


Jag kan oxå tala om att jag råkade ha sönder mina glasögon häromdagen, så imorrn ska vi in till stan och se om de kan laga dem. Annars får jag väl be min snälla far att hjälpa mig skaffa nya. Får lägga upp bild i så fall.


Tyvärr har jag inte tillgång till Photoshop just nu, så bilderna är inte redigerade så värst mycket. Och min copyright stämpel är inte den snyggaste.. Den brukar ju vara genomskinlig..Men ni får stå ut med det så länge ;)


Im Back!

Take care and please enjoy!


                     


Peace   


Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards