Michaela Wahlqvist

Alla inlägg under juli 2013

Av Wahlqvist - 31 juli 2013 14:00

Det var så vacker himmel häromdagen att jag var tvungen att gå ifrån matbordet och ta lite bilder. Kände att jag ville dela med mig av denna vackra syn med mina läsare!

Enjoy!


 


~ Peace & Love        

Av Wahlqvist - 16 juli 2013 13:29

Nu har vi varit i småland i en vecka, kom hem i förrgår. Även om vi har varit förkylda och mått sådär har vi haft en skön vecka i sommarhuset. De följande tre inläggen kommer innehålla bilder från resan.

Enjoy!


Veckans Bild:

 

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________  


           

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

         

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________         

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    

~ Peace   



Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards