Michaela Wahlqvist

Alla inlägg under maj 2013

Av Wahlqvist - 29 maj 2013 15:19

Jag har fått önskemål om att lägga upp mer bilder som har temat vatten och eftersom jag tycker det är så kul att fota just vatten så tänker jag lägga upp fler. Det kommer komma en Part II men det kanske kommer lite andra bilder innan andra delen, så jaa..det var det jag hade att säga denna gång. Uppskattar all sorts kritik.

Enjoy!


             


~ Peace   

Av Wahlqvist - 27 maj 2013 12:18

Fick låna med mig pappas externa blixt igen...

Enjoy!

 

           


~ Peace   

Av Wahlqvist - 27 maj 2013 11:33

Igår kom jag hem efter att ha varit hon min far och bror under helgen. Vi hade riktigt kul som vanligt och skrattade och pratade. I lördags invigde vi även den nya grillen pappa köpt..Gott blev de också! Sen har vi lanat CoD och Left 4 Dead. Jag och brorsan har hjälpt till lite i trädgården medans pappa och farmor och farfar jobbat på huset.

Enjoy!



   


~ Peace & Love    

Av Wahlqvist - 25 maj 2013 11:45

Tja!

Satt och kikade igenom massor med äldre bilder jag tagit med min Nikon. Det var under 2012 jag tog dom. Så jag lägger upp lite av dem här, kanske får bli flera delar om det är för många bilder. Säg gärna vad ni tycker.

Enjoy!


                       


~ Peace & Love   

Av Wahlqvist - 24 maj 2013 13:45

     

 


~ Peace


Av Wahlqvist - 17 maj 2013 14:04

Hej mina kära läsare!

Först vill jag bara tacka alla som tittar in varje dag och läser och kikar på alla bilder.


Nu vill jag veta vad DU egentligen tycker. Är mina bilder fina? Eller håller de inte måttet?

Ska jag göra något annorlunda? Kom med förslag på vad jag kan fota, eller hitta på en utmaning?

Skriv ner dina tankar och idéer i en kommentar och säg vad DU tycker. 
Tar emot både POSITIV och NEGATIV kritik.

Vill bli duktigare på att fotografera och jag behöver DIN hjälp för att kunna ta nästa steg!


Så här är din chans att dela med dig av dina tankar

Jag läser och svarar självklart på alla kommentarer!

 

~ Peace & Love   

Av Wahlqvist - 6 maj 2013 12:31

Ännu ett inlägg med massor utav nya bilder!

Enjoy!


     

 

             


     


~ Peace   

Av Wahlqvist - 3 maj 2013 18:43

Kom hem från en superhärlig promenad runt strömmen. Där fanns det massor med kul saker att fota. Här kommer lite bilder..Eller ganska många..En bildström helt enkelt!

Enjoy!


                               


       


~ Peace   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards