Michaela Wahlqvist

Alla inlägg under oktober 2012

Av Wahlqvist - 24 oktober 2012 11:24

Kan inte låta bli att lägga upp lite bilder på vattendroppar igen..
Bilden högst upp är den jag vart mest nöjd med, eller vad tycker ni? :)

Enjoy!


         
   

                             


~ Peace   

:)

Av Wahlqvist - 23 oktober 2012 15:58

Frågestund..

 

Tänkte att jag skulle ge de som har frågor en chans att få ställa dem och få svar på dem.
Det går bra att fråga vad som helst, om foto, om mig eller vad ni vill veta helt enkelt. (Dock inga oseriösa frågor..)


När jag fått in tillräckligt många frågor kommer jag göra en sammanfattning och göra ett inlägg om dem så att alla kan se svaren!

 

Fråga på :)

 

~ Peace  

Av Wahlqvist - 23 oktober 2012 15:43

Har nyss varit ute i kylan och fotat. Det var rätt skönt, men iskallt om händerna, synd att man inte kan ha vantar när man fotar :P Dessa bilder är också väldigt färgglada, som höstbilder kanske ska vara :)

Här kommer dom i alla fall, och den översta är den jag blev mest nöjd med idag. Vad tycker ni?

Enjoy!


             

~ Peace   

Av Wahlqvist - 22 oktober 2012 11:27

Lite fler höstbilder från igår :)

Enjoy!


                       

~ Peace & Love      

Av Wahlqvist - 21 oktober 2012 16:06

Drog med mig kameran och gick ut på en runda i kvarteret, ÄLSKAR verkligen hösten!

Eller vad säger ni?

Enjoy!


                     

~ Peace   

Av Wahlqvist - 17 oktober 2012 10:41

Fick ett ryck och drog med mig kameran ut och fotade lite höstbilder. Fick även se massa fåglar som satt och åt.. ja vad de nu var. Sen vart de iskallt och började blåsa, så jag gick hem igen för att kika på vad jag åstakommit.. Och detta är resultatet.

Enjoy!


                     

~ Peace, Love & Respect   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards