Michaela Wahlqvist

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Wahlqvist - 8 mars 2012 15:52

Lovat Lizz att lägga upp två bilder på henne och "Älgen" - som för övrigt inte ville stå still ... Så här är de :)

 



~ Peace         


Av Wahlqvist - 8 mars 2012 15:37

Hej hopp!

Tänkte göra om lite här på bloggen - fixat ny header och bytt färger och så. Gillar ni det nya utseendet eller var det andra bättre? ;) Jaja, jag kör på detta ett tag.

Eftersom jag inte skriver så mycket på min blogg, utan mest lägger upp bilder, tänkte jag skriva en liten rad ...

Jag håller på att bygga upp en hemsida - https://sites.google.com/site/mikkizw/ - som jag tänkte använda till att lägga upp mina bilder på. Dock är den inte klar på lååånga vägar, men kika gärna! Jag kommer ha kvar bloggen så klart, eftersom jag gillar den här hemsidan, men längre fram kanske jag flyttar över till min nya hemsida helt och hållet - det får vi se.

Vill också tacka alla er som tittar in då och då och kommenterar - tack för all fin feedback!


~  Peace out    


Av Wahlqvist - 8 mars 2012 12:44

Tjo!

Nu har jag varit ute och fotat igen, först lite på Fillefjonkan - och han ville ut på egna äventyr som ni kan se.. och sen på hästarna vid stallet mot söderköping till,

Har också träffat världens mysigaste lilla Shettis som också finns med på bild här (: (Nummer 5 och 6)

Enjoy & Comment! (:


               



~ Peace     

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards