Michaela Wahlqvist

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Wahlqvist - 14 mars 2012 12:04

Tjo!

Nu känner jag mig allt duktig. Just kommit hem från VLC och sökt in till tre gymnasie-ämnen så att jag kan få klart mitt slutbetyg någon gång. Känns superskönt att få komma igång att plugga igen! Nu är det bara att vänta på svaren om jag kommer in eller inte, men enligt killen på vägledningscentrum skulle det inte vara några större problem. Jag känner mig RIKTIGT duktig för en gångs skull :)

Jag har sökt Matematik B, Svenska B och Engelska B till att börja med, sen ska jag fortsätta med de andra när jag blivit klar med dessa. Jag kämpar på!

Killen på vlc  sa oxå att jag förhoppningsvis kommer få svar på ifall jag kommit in på kurserna inom tre veckor, så att jag kan komma igång med pluggandet så snart som möjligt - skönt det!

Well.. har inte så mycket mer att säga just nu, så ha de gött (:


~ Peace   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards