Michaela Wahlqvist

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Wahlqvist - 13 mars 2012 18:46

Hej hopp!

Jag har funderat lite, och jag har kommit fram till att jag ska börja skriva lite mer på bloggen, så att det inte bara är massa bilder huller om buller. Så se detta som en nystart för denna sida; nytt utseende och nya tag!

Phoenix fyllde fyra månader i förrgår, så jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild på vår lilla goseplutt till hans dag..



Här är han alltså, lika söt som vanligt..Även om han ser lite bestämd ut just på denna bilden. Men jag tyckte att den vart riktigt fin, så den fick det bli.

Annars har det inte hänt så mycket just den här helgen, vi har bara tagit det lungt, sovit, ätit gott och sett på film. Som en avsläppnings-helg ska se ut enligt mig! Man får faktiskt lata sig ibland (a)

Ska försöka ta och gå en fotorunda snart igen så att jag har bilder att visa er. Det har inte blivit så många på sistonde, jag har varit sjuk och inte orkat gå ut och fota. Men jag hoppas att jag kommer kunna göra det den här veckan som sagt!

Vad har jag mer på hjärtat ...

Jo jag kan säga att jag tycker att fel låt vann i Melodifestivalen.. haha, inte för att jag brukar kolla, men gjorde det i år av någon anledning, och jag måste säga att jag blev besviken på att inte Danny eller Ulrik Munther vann..Men nu, när jag lyssnat på vinnarlåten några gånger, tycker jag väl att den var okey. TUR att inte Ranelid vann i alla fall - då skulle jag immigrerat till U.S.A eller nåt..Han är ju politiker, så visst att han ska snacka, men jag tror att han hamnat i liiiiiiite fel program här alltså... Men jaja, det är bara vad jag tycker! :)

Håll utkik efter mer inlägg och nya bilder.


~ Peace   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards