Michaela Wahlqvist

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Wahlqvist - 9 juni 2012 22:03

Nu har jag, pappa och brorsan kommit hem från kalas hos pappas moster. De hade hyrt ett hus som tillhörde seglarklubben, och det var riktigt najs faktiskt. Jättefint eftersom det var precis vid hamnen. Det var tipspromenad som handlade om pappas moster, men vi fick aldrig reda på resultaten så vi vet inte hur det gick :P Men men, kul att träffa lite släkt. Det var nog minst 30 pers där, och jag vet inte ens vilka hälften av dem var, det enda jag vet är att de är sysslingar, kusiner, morbröder, mostrar osv.. Mycket folk blir det.. :P Jag fotade så klart en hel del, men vill inte lägga ut bilder på personer jag inte fått tillstånd från. Missade att fråga dem. Så här kommer lite andra bilder jag tog under kalaset..

Enjoy!


               

~ Peace   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards