Michaela Wahlqvist

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Wahlqvist - 1 juni 2012 08:26

Hopp..Inget kul väder idag heller..Hoppas att det klarnar upp lite framåt eftermiddagen så att jag kan vara ute en stund senare i alla fall. Älsklingen fick igår reda på att han har provanställning idag, och jag håller tummarna för att det kommer gå bra för honom! ♥

Annars ska jag inte göra så mycket idag, städa mitt rum..och mysa med Phoenix om han är på humör ^-^ Igårkväll innan jag somnade läste jag ut en bok, som var riktigt bra. Ganska svår att komma in i själva historien, men den var klart värd att läsa. "Flickan som inte fick finnas" heter den. Det är en sann historia om en flicka som inte var önskad, som egentligen inte skulle finnas till. För er som gillar självbiografier och verklighetsbaserade böcker, läs denna! Sen lägger jag upp lite andra bilder på böcker som jag tycker att alla borde ha läst :) De innehåller rätt mycket hemska saker, och det är ingen "rolig" läsning, men man fastnar (Bilder från Google)



När jag och älsklingen var på stan igår, hittade vi lite böcker. Det var 4 pocket för 3 så vi passade på och valde två var. Han köpte "The Game Of Thrones" Bok ett och två. Och jag köpte dessa två.. Började med den lila boken nu imorse.



Så vill du ha lite fängslande läsning, och samtidigt höra historien om personer som inte fick finnas, blivit lämnade kvar utan någon som helst att hålla fast vid, så kan jag rekomendera alla dessa sex böcker :)


(Får se om jag fotar senare idag eller om jag lägger upp bilder från tidigare i veckan).


~ Peace   

Bloglovin'

Follow on Bloglovin
Vad tycker Du om mina foton?
 Jättefina!
 Fina
 Sådär..
 Inte så fina
 Gillar dom inte alls!

Gästboken

17 besvarade frågor

Senaste inläggen

Vilka länder kommer mina besökare ifrån?

Flag Counter

Arkivet

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Muspekare

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards